Kurš to būtu domājis, bet nedienas joprojām turpinās un šajā situācijā atkali tikusi ierauta populārā Swedbank. Situācija bijusi gaužām nepatīkama un pāris to noteikti atcerēsies vēl ļoti ilgi. Pats skumjākais gan ir tas, ka problēma beigu beigās nemaz netika atrisināta, tā vietā vien izteiktas frāzes, kas neko labu neliecināja. Tagad vīrietis dalās ar savu pieredzi un ļoti nožēlo, ka vispār bija devies uz filiāli, lai izdarītu to, ko vajag izdarīt ikvienam no mums. Laiks aplūkot situāciju, kā tas viss notika un ar ko tas viss beidzās.
81 Gadu vecais Vitālijs kopā ar sievu devās uz bankas filiāli pēc svarīgā kodu kalkulatora. Vīrietis skaidri norāda, ka kredītiestādes darbiniece likusi dēlam gaidīt maliņā, lai netraucējot un nepiedaloties sarunā un tam pat nebija nekāda sīkāka pamatojuma. Dīvainākais bija tas, ka pēc īsa brīža dēls tika pieaicināts, bet ģimenei nācies bankas filiāli atstāt, ziņo BezTabu. Pie tam Vitālijs raidījumam BezTabu norādījis, ka kodu kalkulatoru ir piekritis iegūt, kad tādu paši soli veica viņas sieva, taču citā kredītiestādē. Savukārt viņa bankas kontā ar atbilstošu pilnvaru rīkojās dēls. Šis autentificēšanas rīks atvieglotu daudz un dažādu e-pakalpojumu saņemšanu.
Vīrietis palūdzis bankas darbiniecei demonstrēt kā rīkoties ar kodu kalkulatoru, tomēr tā vietā esot ticis pazemots. “Domāju, ka parādīs visu lietošanu, pastāstīs kā darboties un visu pārējo, kā jau ierastā praksē. Taču neviena vārda. Viņa pati par sevi nolēma, ka man to nevajag. Vecs cilvēks. Teicu, ka man palīdzēs dēls ja vajadzēs. Teica, ka ja palīdzēs dēls, tad man kodu kalkulatoru nemaz nevajagot.”
“Tieši tāpat viņa minēja, ka es neesmu spējīgs darbam ar kalkulatoru. Viss, pēc tam pasauca uzreiz dēlu un ar to viss momentā beidzās. Jutos slikti, vienkārši pazemots. Domāju, ka parādīs, izstāstīs, bet saņemu pazemojumu un ņirgāšanos. Pēc tam nekavējoties bija jāiet prom no filiāles ,bet visi klienti noskatījās uz mums. Laikam veci cilvēki vairs nav vajadzīgi!”
Tāda tipa atbilde ģimeni pamatīgi pārsteidza. Dēls gan negribēja tik viegli padoties un stāstīja, ka tēvam palīdzēs apgūt jaunās vajadzības. Tas gan vispār nebija pietiekams arguments un darbiniece norādījusi, ka sarunu noteikti vairs nav jēga turpināt.
“Swedbank” pārstāvis Jānis Krops pilnībā noraida apgalvojumu, ka Vitālijs ticis diskriminēts. Darbinieki, kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu esot izgājuši mācības, kā nepieļaut diskrimināciju un kā to novērst. Viņš vien piebilst, ka darbiniece vēlējusies Vitāliju pasargāt.