Grūti pat iztēloties un kur nu vēl iedomāties, kāda Rīga varētu izskatīties vēl pēc 40 gadiem, ja mūsdienu tehnoloģijas attīstītas tik vājprātīgi ātri. Tāda sajūta, ka pēc 40 gadiem Rīga būs pārbūvēta tik blīvi cik vien iespējams un, kas to lai zina, varbūt tieši Rīgā tiks uzcelts kāds no pasaules iespaidīgākajiem torņiem vai augstceltnēm?
Tajos laikos, ne kuram katram bija nepieciešama degviela.
Tukši veikalu plaukti nepārsteidza.
Jau tad bija Rīgas Dinamo.
Jelgavā ražots busiņš ‘’Latvija’’. Tie tika ražoti no 1976.-1993. gadam.
Rīgas Lidosta.
Tā kādreiz izskatījās „Arēna Rīga’’.
Viesnīca ‘’Latvija’’ būvniecības procesā.
Skats uz Brīvības pieminekli diezgan līdzīgs.
Tajā laikā – Ļeņina iela, tagad – Brīvības iela.
‘’Bērnu pasaule’’.
Rīgas autoosta.
Kinoteātris ‘’Daile’’ – uz Kr. Barona ielas.
Ja mūsdienās cilvēki autobusos pārsvarā sēž telefonos, tad tajā laikā, dzeltenajos „Ikarusos” cilvēki pārsvarā lasīja avīzes.
Arī Akmens tilts diez ko nav mainījies.
Tramvaja pietura pie Latvijas Nacionālā Teātra.
Vanšu tilts.
Tik tukšu Vanšu tiltu reti kad nākas redzēt.
Stacijas laukums, pie ‘’ORIGO’’. Fonā redzams dzeltenais ‘’Ikarus’’.
‘’RKA”’ darbinieku gājiens.
Tā laika slavenais motto – ‘’Jo vairāk strādāsim, jo labāk dzīvosim!’’
Ļeņina piemineklis.
Esplanāde.
Laukums pie Bastejkalna.
Vasaras karstā sezona – izskatās kā kāda pludmale Amerikā.
Kā jums liekas, kad bija labāk – tad, vai šodien?