Sieviete slepus salīdzina cenas LIDL un Rimi veikalos, un burtiski “uzspidzina” internetu ar atklāto!

Kurš to būtu domājis, ka reiz nonāksim līdz šādām atklāsmēm, kuru veikusi kāda anonīme pircēja. Sociālajos medijos – Facebook lapā ar nosaukumu “Slepenais Pircējs” tikušas salīdzinātas vienādu produktu cenas lielveiklaos Rimi un Lidl. Tomēr daudzi uzskata, ka šis konkrētais salīdzinājums pavisam noteikti nav šķitis precīzs, kāds tas varēja tomēr būt. Kā ticis norādīts publicētajā informācijā, lapas ierakstā salīzinātas vienādu produktu cenas veikalā Rimi un Lidl, tomēr jāatzīmē tas, ka veikalāRimi preces ir tikušas izvēlētas caur populāro interneta veikalu jeb attālināti.

“Joka pēc es nepaslinkoju un vienkārši salīdzināju Lidl produktu cenas ar Rimi, tieši tādu paša tipa produkciju. Lidl pret Rimi es neizvēlējos dārgāko, bet ņēmu tieši akcijas cenas. Esmu diezgan nepatīkami pārsteigta par iegūto rezultātu. Neesmu gnīda un izvēlos ērtāko sev pa ceļam, bet… ja atšķirība ir tik ļoti krasa, tad gribot negribot jāaizdomājas…” Teikts komentārā pie publiskotajiem čeka un pasūtījuma attēliem, kur kopējā summa atšķiras gandrīz par 40 Eiro, kas ir milzu atšķirība.

Tomēr neskatoties uz šo konkrēto salīdzinājumu, komentāros pie ieraksta tiek izteikts, ka konkrētais salīdzinājums ir nekorekts, jo abos veikalos arī katrai lietai atšķiras kvalitāte. “Nu nav jau tā! Pirmām kārtām internetveikalā dārgāks ir viss, pat ar akcijām. Otkārt jau arī prece ir savādāka. Arī rimi ir šokolādes krēmi lētie, ne piemēram Nutella. Lidlā vienīgais kas ir, savādāka prece. Gaļai piemēram ir tādas pašas cenas, gan akciju cenas.”

Arī citi cilvēki izteikušies, ka tas pavisam noteikti nav korekts salīdzinājums, jo Rimī čekā jeb saliktajā grozā ir redzama gala summa, bet nav redzamas pilnīgi visas ieliktās preces, līdz ar to autore ir skeptiska par to, vai abās vietās ir tik tiešām maksimāli identiskas preces, kas liek aizdomāties vai konkrētajai salīdzinātajai nav kāds specifisks mērķis šim visam.

“Lidl nevar salīdzināt ne ar Maximu, ne Rimi, jo tie ir vispār dažādu konceptu veikali, un lai visiem sirdis būtu mierīgas Lidl ir lētākais veikals 11 valstīs un ne jau no Facebook komentāriem nosprieda. Salīdzināt vajag korekti un skaidri.”

Līdz ar to, šis salīdzinājums radījis milzu neizpratni, jo acīmredzot viss nav tieši tā, kā tas patiesībā izskatās.

Avots

loading...