Ikdienā varam dzirdēt par daudz un dažādiem notikumiem, tomēr kā izrādās viss ne būt ir tik vienkārši kā varētu izskatīties no malas. Lai vai kā, bet šajā situācijā sieviete atklāti pastāstījusi par savu pieredzi un acīmredzami to visu ievietojusi internetā, lai aplūko citi cilvēki, jo tas vienkārši neesot normāli. Tomēr noteikti prasīsiet, par ko tad iet runa? Runa iet par pārtikas produktiem veikalā un kādu pavisam dīvainu veidu, kas šajos veikalos notiek. Laiks to visu aplūkot.
Viss sākās ar to, ka ar pavisam pozitīvu žestu nācis klajā Maxima veikalu tīkls. Tika paziņots, ka tiks izvērsta kampaņa : “Latvijas pienam būs būt, kura laikā ievērojami tiks samazinātas cenas Latvijā ražotajiem piena produktiņiem.” Attiecīgi cenas lejā esot nolaistas ap 200 piena produktiem. Krējumiem, biezpieniem, sieriem, kefīriem, jogurtiem un dažādiem citiem ar pienu saistītiem produktiem. Jāņem vērā, ka piena produktus par samazināto cenu varēja nopirkt it kā jau no 7. februāra, tomēr ne visiem tas esot izdevies. Un tūlīt sapratīsiet, kur tad slēpjas viss tas āķis.
Sieviete vairākas reizes iegriezusies vairākos Maxima veikalos, taču akcijas preču plaukti bijuši pilnībā tukši. Vai tiešām visos veikalos viss izpirkts? “Es devos ceturtdienas pusdienlaikā un mēģināju to piektdienas rītā, bet tas viss bija veltīgi. Manuprāt, viņi ir gudri izstrādājuši mārketinga stratēģiju, lai apmānītu cilvēkus. Es jautāju pārdevējai uz vietas, kura tad attiecīgi kārtoja visus tos plauktus un arī šajā ziņā atbilde bija ļoti interesanta!”
“Darbiniece atbildēja ļoti izvairīgi, prasīju, kāpēc tad nav neviena no paša lētākā Limbažu piena produkta vai biezpiena? Viņa atbildēja, ka nezinot, vai vispār vēl ir noliktavā, taču tajā pašā laikā uzreiz pārslēdzās uz to, ka cenas esot ļoti draudzīgas un tāpēc viss no plaukties tik ātri arī pazūdot.” Viņa pieļāva, ka tas var būt ierobežotā piena produktu daudzuma dēļ, tāpēc tas tiek nopirkts tik ātri, bet pircējam nav ierobežojumu.
Šeit uzreiz tika piesaistīta Maxima Latvija galvenā komunikāciju projektu vadītāja, kura norādījusi, ka esošā iniciatīva “Pienam būs būt” ir pavisam atzinīgi novērtēta starp cilvēkiem. Tieši ar akcijas palīdzību cilvēkiem ir iespēja izvēlēties Latvijā ražotus piena izstrādājumus. Attiecīgi tiek samazinātas arī cenas un pieprasījums ir tik ļoti milzīgs, ka veikalu plaukti var iztukšoties vēl ātrāk.
Tieši viņa izteicās, ka pašlaik vēl konkrēts iegādes ierobežojums neesot. Taču, lai varētu pielāgoties jaunajiem pieprasījumiem, uzņēmums šobrīd meklē papildus piegādes veidus, lai varētu nodrošināt šos veikalu plauktus. Beigu beigās tas sieviete, ir kļūdījusies, vai tomēr piegādes ir mazāk? Kādas ir Jūsu domas?