Tas viss esot saistīts ar paša Borjomi akciju tirgus cenām. Galvenie šī ūdens ražotāji ir paziņojuši, ka šim ūdenim tiks paceltas cenas. Tieši šī iemesla dēļ vairāki veikali no šī ūdens esot pat atteikušies, jo tie vienkārši neesot izdevīgi pircējiem.
Taču kā izrādās MAXIMA saistībā ar šo visu ir veikusi simtiem izmaiņu līdz pat 1000 precēm, kurām veic cenas uzlabojumus un precīzāku nodrošinājumu pircējiem.
Pirms konkrētu preču cenu samazināšanu – tiek veikta ļoti smalkas un analītiskas darbības, kuras pircējiem ikdienā ir ļoti svarīgas un visbiežāk nonāk iepirkumu grozos, tai pat laikā arī populārais minerālūdens.
Šādas izmaiņas varētu turpināties, taču nav saprotams, kādiem vēl produktiem varētu celties cenas un kādiem varētu kristies. Laiks rādīs un to visu pavisam noteikti varēsim redzēt visos lielveikalos paši.