“Maxima Latvija”, apzinoties savu lomu ikdienas preču nodrošināšanai Latvijas iedzīvotājiem, jau laicīgi uzsāka vairākas iniciatīvas cilvēku skaita mazināšanai veikalos, tādējādi ierobežojot vīrusa izplatību. Paša uzņēmuma ieviestās iniciatīvas, piemēram, akciju pārcelšana, plašas informatīvas kampaņas medijos, 7500 darbinieku informēšana par vīrusa riskiem un prevencijas pasākumu ieviešana ir nesušas gaidīto rezultātu – cilvēku skaits veikalos pakāpeniski sarūk, apliecinot iedzīvotāju izpratni par savu individuālo atbildību šajā situācijā.
“Paldies Latvijas iedzīvotājiem, kas ieklausās valdības un komersantu ieteikumiem. Līdz šim esam strādājuši pie 3 galvenajiem uzdevumiem – rūpes par darbiniekiem un viņu veselību; klientu nodrošināšana ar pirmās nepieciešamības precēm un vīrusa ierobežošanu, kā arī pārtikas drošība, ieviešot virkni preventīvus pasākumus.
Šādi soļi, kas var šķist striktāki nekā nepieciešams, ir nesuši vēlamo rezultātu – cilvēki arvien vairāk pārtiku iegādājas attālināti un uz veikalu nāk mazāk. Vienlaikus vēlamies atvainoties mūsu klientiem un informēt, ka veikalos preces tiks piegādātas lielākā apjomā nekā ierasts, lai pietiktu visiem, tāpēc lūgums būt saprotošiem.
Preces turpinām un turpināsim nodrošināt vajadzīgā apjomā un par zemām cenām,” skaidro Viktors Troicins, “Maxima Latvija” valdes priekšsēdētājs. Tomēr tas vēl nav viss!
Lasi raksta turpinājumu nākamajā lapā