Ja ceļus būvē pēc jaunās tehnoloģijas, kā to dara uzņēmums Mac Rebur, tie ir izturīgāki par tradicionālajiem asfalta ceļiem. Kā arī kalpo 10 reizes ilgāk un ir daudz ekonomiskāki. Izklausās pēc risinājuma, kas sen jau bija vajadzīgs!
Uzņēmums, kurā strādā Tobijs Makkartnijs, ražo ceļa pārsegumu no pārstrādātas plastmasas. Esošie ceļi prasa pastāvīgu tehnisko apkopi un jūras ir piesārņotas ar tonnām plastamas atkritumu – tieši šīs divas problēmas bija par pamatu jaunās tehnoloģijas izstrādē. Kompānija pārvērš pārstrādāto plastmasu speciālā materiālā, kas ir spējīgs aisstāt bitumenu, ko iegūst no naftas.
Tieši tā pat kā bitumens, arī jaunais materiāls kalpo dažādo ceļa pārseguma sastāvdaļu savienošanai. Ceļu pārsegums sastāv no akmeņiem, smiltīm, kaļķakmens un bitumena. Dotajā gadījumā bitumenu aizstāj ar materiālu, kas izgatavots no sadzīves, lauksaimniecības un ražošanas plastmasas atkritumiem, kas faktiski tiek savākts izgāztuvēs.
Atkritumi tiek pārvērsti par ko lietderīgu. Par godu Tobijam Makkartnijam tieši iela, kas ved uz viņa māju, būs pirmā, kura pieredzēs jaunās tehnoloģijas pielietošanu praksē. Uzņēmums ir dabūjis atļauju izmēģināt jauno maisījumu uz vairākām Kambrijas grāfistes ielām Lielbritānijā.
Viss, kas pašlaik ir jādara, ir jācer uz labiem rezultātiem. Ja tie būs pozitīvi, pastāv cerība, ka tieši šādi spēsim uzlabot pašreizējo planētas stāvokli.